Hányattatásom 3. napja (2020.01.09)
...avagy „Visszatérve a helyes útra”
Hozzászólás: [ITT]

A tegnapi kaja-sokk után össze kellett szednem magamat! Reggel elkísértem a kedvesemet egy darabon, majd hazafele beugrottam kenyérért és péksütiért a Pellegrini pékségbe.

A kötelező teendőim mellett próbáltam elég tudatosan összeállítani a napi étrendemet. A reggelt ugyan fehér kenyérrel kezdtem, de nem ettem sokat belőle és csak sovány rikottát tettem rá ...így aztán 10 óra körül be kellett kapnom egy banánt is.

Ebédre sült-párolt zöldségeket készítettem (sárgarépa, csicsóka, kelbimbó), némi főtt kölest olajos magvakkal és roston sütöttem csirkemellet. Az olajos magvakban elég magas ugyan a kalóriaszint, de igen hasznos anyagokkal vannak tele, így könnyebben elkerülöm az egyoldalú táplálkozás veszélyeit: a napraforgó mag 47 százalék olajat tartalmaz, és annak 65 százaléka esszenciális olaj, a lenmag magas fehérjetartalmú, rostokban, B-vitaminokban és ásványi anyagokban gazdag valamint kiemelkedő a tiamin-, magnézium- és foszfortartalma, a tökmag pedig bővelkedik egészséges zsírokban, fehérjében és rostokban, de vitaminokban, ásványi anyagokban is gazdag, hiszen van benne K-vitamin, foszfor, magnézium, vas és cink. Arról nem is beszélve, hogy az így „megbolondított” köret finomabb is!

Jóízűen megebédeltem, így simán kibírtam vacsoráig, amikor megettem a maradék köretet egy kis sovány joghurttal, illetve lezárásként megettem egy fél pomelót!

Mivel este is gyalogoltam majd' fél órát, a kaloriamérlegem bőven mínuszt mutatott a nap végére! :)

komment írás
Neved: (Ha regisztrálsz, nem írhat más a nevedben!)

...Avagy a fogyókúra története szubjektív szemmel...